Mungkin akan ada yang kata dia mulut manis atau sekadar nak menunjuk tapi hakikatnya ini juga seorang suami boleh buat isteri bahagia.

Apa korang rasa bila suami tulis macam ni kat laman sosial dia. Tak segan nak beritahu betapa disayangkan isteri dia dan betapa pentingnya isteri pada dia. Mau tak bahagia, rasa berbunga-bunga kan.

Sebenarnya nak hargai isteri tak perlu pun beri hadiah mahal sekadar bantu isteri di rumah atau pun boleh ikut cara Alif Satar ini. Sweet betul baca.

 

 

 

Sumber: Instagram Alif Satar

 

KOMEN
Artikel Berkaitan