Semalam, dunia hiburan tanah air diselubungi kesedihan selepas anak kepada pelawak Kumpulan Xoxo, Chot meninggal dunia. Anak syurga yang diberi nama Harraz itu menghembuskan nafas terakhirnya kerana menghidap masalah jantung sejak dilahirkan.

Beberapa kali menjalani pembedahan, namun akhirnya tubuh kecil itu pergi menemui Yang Maha Pencipta.

Rata-rata netizen meluahkan simpati dan salam takziah di Instagram Chot. Malah rakan artis yang lain turut meluahkan rasa sayu di laman sosial masing-masing. Termasuklah rakan artis seperti Jozlyn, isteri kepada Johan.

Hati memberontak nak bertemu baby Harraz

Ya Allah, hebat betul ujian yg kau berikan pada pasangan nih.. sejujurnya hati nih memberontak nak sgt bertemu baby harraz.. sehari demi sehari, alhamdulillah.. Allah permudahkan semalam..

Doktor suruh stand by, bila-bila masa je

tp bila kaki melangkah masok ke nicu hosp besar melaka.. ibu Harraz sedang meriba baby harraz tp air mata laju jatuh.. perkataan pertama yg dgr.. “doctor suruh standby.. anytime je” Allahu, luruh jantung aku sbg seorg ibu.. hati rasa berat seolah x boleh bernafas seketika..

Baby Harraz 13 Jun, Baby Moleiq 17 Jun

baby harraz lahir pada 13 june dan baby moleiq pada 17 june.. mereka sebaya..

Sejak lahir tak dapat pegang dia

ibu harraz ckp.. “kak lepas lahirkan dia sya x dpt pegang dia langsung.. semlm baru dpt.. sya x boleh stay dgn baby.. “ aku terus terfikir.. ya Allah, sepanjang berpantang ibu sorg2 baby xde di sisi.. sakit… ye sakit… kita nih kdg baby bgn tersedar pon kita mcm berat sgt nk bgn.. bila dgr cite chot dgn isteri semlm.. mcm2 aku fikir..

Dua kali baby Harraz buka mata besar

smp la dpt msg pg td.. salam, abg dan akak.. baby harraz dh meninggal.. x sangka akak dgn abg org last dia jumpa😭😭😭😭.. betul semlm baby harraz mmg nmpk lemah dh.. tp dia bukak mata bila aku ckp, harraz mama dtg nih.. 2 kali dia bukak mata besar tgk papa jo n mama lynn dia.. papa jo ckp harraz kalau nak “tido” tdo la syang.. Dan hari nih….😢 takziah @chotxoxo dan isteri.. dia menanti kamu di syurga.. ❤️

 

 

View this post on Instagram

 

Ya Allah, hebat betul ujian yg kau berikan pada pasangan nih.. sejujurnya hati nih memberontak nak sgt bertemu baby harraz.. sehari demi sehari, alhamdulillah.. Allah permudahkan semalam.. tp bila kaki melangkah masok ke nicu hosp besar melaka.. ibu Harraz sedang meriba baby harraz tp air mata laju jatuh.. perkataan pertama yg dgr.. “doctor suruh standby.. anytime je” Allahu, luruh jantung aku sbg seorg ibu.. hati rasa berat seolah x boleh bernafas seketika.. baby harraz lahir pada 13 june dan baby moleiq pada 17 june.. mereka sebaya.. ibu harraz ckp.. “kak lepas lahirkan dia sya x dpt pegang dia langsung.. semlm baru dpt.. sya x boleh stay dgn baby.. “ aku terus terfikir.. ya Allah, sepanjang berpantang ibu sorg2 baby xde di sisi.. sakit… ye sakit… kita nih kdg baby bgn tersedar pon kita mcm berat sgt nk bgn.. bila dgr cite chot dgn isteri semlm.. mcm2 aku fikir.. smp la dpt msg pg td.. salam, abg dan akak.. baby harraz dh meninggal.. x sangka akak dgn abg org last dia jumpa😭😭😭😭.. betul semlm baby harraz mmg nmpk lemah dh.. tp dia bukak mata bila aku ckp, harraz mama dtg nih.. 2 kali dia bukak mata besar tgk papa jo n mama lynn dia.. papa jo ckp harraz kalau nak “tido” tdo la syang.. Dan hari nih….😢 takziah @chotxoxo dan isteri.. dia menanti kamu di syurga.. ❤️

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

Sejak semalam bila VK baca pasal baby Harraz ni, hati memang sayu sangat. Bila baca coretan Jozlyn ni, makin sayu pula rasanya. Ya, baby Harraz menanti ibu dan bapanya di syurga. Semoga pasangan ini tabah dengan ujian dan dikurniakan rezeki yang melimpah.

Sumber: Jozlyn

Tinggalkan Komen

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: