Baru saja mengecap kebahagian hidup berumahtangga dan bakal menimang cahaya mata pertama tapi isteri ini didatangi dugaan hebat.

Suami tercinta dipanggil mengadap Ilahi dalam satu kejadian kemalangan yang melibatkan lima buah kenderaan di Johor Bahru baru-baru ini

“Tiada lagi yang menjadi imam setiap Subuh, Maghrib & Isyak, tiada lagi yang akan membetulkan bacaan tajwid” demikian antara luahan hati Nurmasfalina Mohd Azmi, isteri kepada arwah Mohd Azam Karimin, 27, yang dikongsi melalui Facebook beliau.

Catatan yang sangat menyentuh hati ini VK kongsi dan sama-sama kita doakan arwah ditempatkan kalangan penghuni syurga dan Nurmasfalina tabah berdepan dugaan maha hebat ini.

Urusan sayang di dunia dah habis

Sayang arini tido awak tak de di sisi. Awak dah dgn pencipta awak. Orang tau awak dekat dgn kami. Malam ni orang tido masuk la dalam mimpi. Orang nak tahu kata-kata terakhir sayang.

Orang redha sayang. Orang tau sayang dah bahagia kat sana. Doakan org boleh syahid macam sayang. Jumpe sayang kat syurga nanti. Urusan sayang kat dunia ni dah abis.

IKLAN

Doakan bonda dgn baby sayang. Sayang dah sediakan yg kenangan terindah buat org n baby. Awak terlalu sempurna sayang.

Orang tak kan dengar lagi sayang imam kan org tiap subuh, maghrib dan isyak lagi mcm selalu kalau syg kerja. Org tak boleh dengar lagi sayang tegur org dgn bacaan tajwid.

Orang tak boleh dengar lagi sayang ketuai bacaan tahlil untuk org lain. Org tak boleh dengar lagi suara sayang. Datang la dlm mimpi sayang. Org sedia nak jumpe sayang dlm mimpi.

Org tau sayang tak bace tapi ini je luahan yg org ada. Kenangan yg org ada. Terima kasih layan kerenah org. Awak cukup sabar dgn saya. Terima kasih sayang untuk hadiah dalam kandungan ni.

Hadiah hari lahir saya bulan 10 hadiah hari lahir awak bulan 11 hadiah anniversary kita bln 12, bulan 9 awak pergi tinggalkan kami.

IKLAN

Buat kekasih hatiku. Bergembiralah syg di sana. Ketahuilah bahawa org Nurmasfalina bt mohd azmi sgt menyayangimu Mohd Azam Bin Karimin.

#kenagantrakhirgambarkita
#awakdemamtemanamikmc

Baby dah 33 minggu

Baba saya dah 33 week. Im trying to be the best for our baby syg. Doakan kami berdua jumpe sayang di syurga nanti.
#baba
#mohdazamkarimin
#13/9/2018

IKLAN

Doakan saya kuat untuk anak kita sayang

 

 

 

Sumber:  Nurmasfalina Mohd Azmi