Isu pedofilia ketika ini dalam diam sebenarnya makin berleluasa dalam masyarakat kita. Menjadi mangsa adalah anak-anak yang tak berdosa. Ini dapat dilihat pada jumlah kanak-kanak yang dimasukkan ke rumah perlindungan akibat mengandung angkara kerakusan pedofilia.

Melalui laman sosial Facebook Baitus Solehah, pengasas rumah perlindungan ini iaitu Mak Liza mendedahkan satu kes pedofilia yang cukup untuk membuatkan kita berasa geram.

Salah satu taktik pedofilia ini mereka mendekati dan memanjakan anak ini sekian lama sehingga si mangsa percaya sebelum meratah tubuh mereka. Ini yang terjadi pada seorang anak berusia 13 tahun yang ditempatkan di Baitus Solehah ini.

Pada usia yang masih kecil, anak ini terpaksa menjaga bayinya sendiri selepas hamil. Ikuti perkongsian daripada pengasas Baitus Solehah ini.

IKLAN

 

 

Sedih tengok budak tapi dah mengandung

Ni mangsa pedo. Budak ni di’grooming’ dari sebelum ambik upsr. Bila umur 13 tahun dah mengandung. Budak tu happy je sebenarnya sebab dia tak tahu akibat. Best apa ada lelaki sebaya bapa belai, peluk, sentuh dan akhir sekali barulah bersetubuh. Bersetubuh ni babak akhir setelah mangsa terkulai manja.
.

Kesian tak, budak kecik dah kendung anak. Ni gambar saya ambik waktu dia nak mandi anaknya. Terpaksa berjengket sebab masih rendah. Pendek. Ketinggian belum cukup. Masa mengandung sedih tengok budak kecik perut terjungkit ke depan.

Adik ke anak?

Malah Mak Liza juga turut memikirkan soal perasaan yang perlu dilalui oleh kanak-kanak bawah umur itu nanti. Kecil-kecil sudah ada anak. Keliru ini adik ke, anak?

Di sini mereka perlu berdikari. Kena urus anak sendiri. Ada kawan sebelahnya perhati, tunjuk ajar supaya budak ni lakukan dengan betul.

Apa emak emak rasa bila tengok budak umur 13 tahun kendung anak? Adik ke anak?

Walaupun budak, fitrahnya seorang perempuan mengandung dan melahirkan anak, air susu tetap ada dan mewah. Anaknya menyusu susu ibu.

 

IKLAN

Masih ada 4 yang belum bersalin

Bukti pedofilia ini masih ramai yang bermaharajalela ialah apabila semakin meningkat jumlah kanak-kanak perempuan mengandung yang dimasukkan ke Baitus Solehah ini. Ibu bapa perlulah memantau anak-anak mereka sebaik mungkin. Jangan terlalu percaya kepada orang luar yang kononnya bersikap baik dan ambil berat soal anak-anak kita.

Mak-mak pula janganlah terlalu asyik dengan sesuatu yang kurang penting. Lebih baik jaga anak dengan sempurna. Elakkan daripada menjadi mangsa lelaki pedofilia. Jangan sibuk dengan kisah Husna je, itu kata Mak Liza.

Masih ada 4 mangsa pedo belum melahirkan. 2 orang budak dah melahirkan anak.

Ini lah bukti pedo makin bermaharajalela. Tahun lepas saja berapa ramai mangsa pedo melahirkan anak di sini.

Emak, emak…jangan lena. Jangan sebuk dengan kisah husna.

Bangun, bangun…

.

Opah Makin Tua,

Mak Liza

IKLAN

#PedoCabulLiwatRogol

#MengandungBawahUmur

 

Sumber: facebook Baitus Solehah