Bagi yang ada baby, stroller jadi satu keperluan. Sebab itu ramai yang tak kisah berbelanja untuk membeli stroller anak bagi memastikan ia memenuhi kehendak.

Artis juga sama. Haa… tengoklah stroller pilihan mereka. Macam-macam ada, tapi yang paling menyerlah stroller anak Jihan Muse lah kan. Berapalah harganya ya?

AMYRA ROSLI & AMMAR BAHRIN

FAD BOCEY

Tahniah ya korang. Si kembar tu dah nak dapat adik.

IKLAN

MAWAR & FIZO OMAR

Maryam nangis ke tu?

JIHAN MUSE & UNGKU HARIZ

IKLAN

LINDA ONN

Bagus baby teman beli buah.

SAHARUL RIDZWAN

SHARIFAH SAKINAH

Stroller sama tema kaler dengan baju ye Kinah?

IKLAN

SARI YANTI

YATT HAMZAH

DATIN SERI ZIZIE EZETTE

Lena betul twin tidur dalam stroller ni.