Komited untuk membantu para wanita yang mungkin berada di dalam kesempitan mahupun kesusahan keluar dari kepayahan hidup, Madammu yang juga pengasas jenama kecantikan kesihatan NOIR telah menyediakan satu platform keusahawanan untuk wanita ini.

Telah terbukti berjaya, sehingga kini, NOIR berjaya melahirkan 30,000 usahawan wanita yang memilih untuk memulakan perniagaan bersama NOIR sebagai perniagaan pertama mereka.

Tidak cukup dengan itu NOIR nekad untuk mencapai angka 1,000,000 pelanggan, 200,000 ahli NOIR yang aktif dan 100 usahawan jutawan menjelang 2025.

Justeru selari dengan aspirasi syarikat dalam mengembangkan lagi perniagaan pasca pandemik, NOIR baru-baru ini mengadakan Noir Circle Meeting (NCM) 2022 di The Ritz Carlton Hotel Kuala Lumpur bagi memastikan kumpulan usahawan Apprentice NOIR terus komited dan faham dengan hala tuju perniagaan NOIR Health & Beauty Sdn. Bhd.

IKLAN

NOIR Circle Meeting merupakan sesi pembentangan dan perbincangan yang dikendalikan oleh Madammu dan juga En. Azri Che Noh sebagai teraju utama NCM 2022 dalam memacu dan membawa para usahawan NOIR ke arah hala tuju perniagaan yang lebih jelas.

NCM itu juga turut dimeriahkan dengan majlis apresiasi pencapaian para usahawan wanita NOIR. Usahawan ini berjaya mengubah hidup dan memberikan keselesaan kepada keluarga mereka dengan mampu membeli kereta baru, rumah yang lebih selesa, pendapatan yang lumayan, dan sebagainya.

IKLAN

Diinspirasikan daripada keinginan untuk berkongsi rahsia kecantikan kulit sihat berseri dengan menggunakan bahan-bahan premium halal, selamat dan semula jadi, NOIR melestarikan unsur alam ini melalui rangkaian produknya. Hasilnya, syarikat itu berjaya merangkul anugerah “Produk Penjagaan Kulit Premium Terbaik” dalam Asia Halal Brand Award (AHBA) 2019.

IKLAN

Turut disenaraikan sebagai Nona Top Beauty Entrepreneur 2020, NOIR telah membuktikan bahawa gandingan kerjasama berpasukan yang berterusan pasti membuahkan hasil. Madammu telah diiktiraf sebagai antara 16 usahawan produk kecantikan terkemuka di negara kita dan dipaparkan dalam majalah Nona terbitan Januari 2020.