Sebelum ini, jutawan kosmetik Datuk Aliff Syukri memang selalu memuat naik perkembangan kediaman barunya dalam laman sosial.

Terbaru selepas empat tahun proses pembinaannya kediaman atau layak dipanggil mahligai milik pengasas produk Dherbs ini sudah pun sedia untuk dihuni.

Kelmarin Datuk Aliff juga berkongsi video suasana kediamannya. Siap ada muzik video lagi. Beliau juga turut bercerita serba sedikit tentang kediamannya yang gah itu.

Berkeluasan 40,000 kaki persegi, rumah yang berlokasi di Damansara ini menurutnya mempunyai 30 bilik, surau khas, gimnasium, kolam renang malah bilik kebal. Rumah kucing kesayangannya Dodi juga turut dibina khusus.

sy kasi Teaser sikit rumah sy @palacealiffsyukri sbb banyak yg x sabar nak tunggu pkl 8mlm ni. ..Rumah ni @palacealiffsyukri saya buat utk saya tinggalkan kenangan buat anak2 saya nanti yg bersize 40ribu sft 30bilik, surau private, gym dan dilangkapi bilik kebal dan rumah dodi malah sampai skrg masih ada yg belum siap.. . . saya bukukan kisah rumah ni untuk anak2 saya tahu bukan senang saya mencari duit dan bukan mudah nak siapkan rumah ni selama 4 tahun saya menanti skrg unor abah 31tahun abah bodoh pelajaran spm pun gagal tapi abah nak anak2 abah tahu abah juga mampu berjaya mcm org lain….bg org lain mungkin biasa je apalah rumah nak tunjuk…tapi bg saya apa yg saya buat ni saya kepuasan dalam pencapaian hidup saya yg nak saya kongsikan… doakan sy bnyak ber amal dan bersedekah juga🙏🏻🙏🏻 . . . . Untuk menghargai follower yg banyak sokong dan pengguna dherbs saya nak hargai anda semua saya nak jemput datang house warming saya pada 8/4 ni…cara nya tag 3org kawan korang..saya sayang korang sbb korang support saya dr saya meniaga pasar menjaja dan yg paling penting anda kena tahu perniagaan saya bermula hanya dgn pasar tanpa meminjam walau sepuluh sen pun duit sesiapa atau bank❤❤ vedio ni dibuat oleh penerbit @aididmarcello @mqproduction yg akn disiarkan di tv .. btw ini bkn 3d vedio ini real vedio

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Dalam pada itu Datuk Aliff juga menjelaskan mengapa dia membina kediaman sebesar ini. Ia tidak lagi tidak bukan adalah untuk tinggalkan kenangan pada anak-anaknya.

Sy kasi Teaser sikit rumah sy @palacealiffsyukri sbb banyak yg x sabar nak tunggu pkl 8mlm ni. ..Rumah ni @palacealiffsyukri saya buat utk saya tinggalkan kenangan buat anak2 saya nanti yg bersize 40ribu sft 30bilik, surau private, gym dan dilangkapi bilik kebal dan rumah dodi malah sampai skrg masih ada yg belum siap…

Abah bodoh, SPM gagal tapi…

Saya bukukan kisah rumah ni untuk anak2 saya tahu bukan senang saya mencari duit dan bukan mudah nak siapkan rumah ni selama 4 tahun saya menanti skrg unor abah 31tahun abah bodoh pelajaran spm pun gagal tapi abah nak anak2 abah tahu abah juga mampu berjaya mcm org lain….bg org lain mungkin biasa je apalah rumah nak tunjuk…tapi bg saya apa yg saya buat ni saya kepuasan dalam pencapaian hidup saya yg nak saya kongsikan… doakan sy banyak beramal dan bersedekah juga

Jemput follower datang house warming

Untuk menghargai follower yg banyak sokong dan pengguna dherbs saya nak hargai anda semua saya nak jemput datang house warming saya pada 8/4 ni…cara nya tag 3org kawan korang..saya sayang korang sbb korang support saya dr saya meniaga pasar menjaja dan yg paling penting anda kena tahu perniagaan saya bermula hanya dgn pasar tanpa meminjam walau sepuluh sen pun duit sesiapa atau bank❤❤ vedio ni dibuat oleh penerbit @aididmarcello @mqproduction yg akn disiarkan di tv .. btw ini bkn 3d vedio ini real vedio.

Teaser video kediaman barunya itu telah pun ditonton lebih 1 juta di instagram sejak dimuat naik sehari yang lalu.

Macam ni rupa di dalamnya

Dalam video yang dibuat khusus ini Datuk Aliff memperlihatkan kebolehannya menari berlatarkan lagu Hindustan bersama isterinya Datin Shahida di dalam kediaman baru yang memaparkan banyak sudut dalam dan luar rumah.

Sambil tengok tu korang layanlah lagu Hindustan tu ya…

 

Sumber aliffsyukriterlajaklaris & MindQuest Production

 

 

Tinggalkan Komen

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Dikendali Oleh Astro Group

error: